Wyszukiwanie obrazem - skąd bierze się jego popularność?
Co należy wiedzieć o najnowszych trendach w dziedzinie wyszukiwania produktów w sieci?
2022-10-25, 12:30

Czy wiesz, jak zmieniają się trendy związane z procesem wyszukiwania treści w sieci? Coraz większe znaczenie zyskuje wyszukiwanie obrazem - niegdyś mogące brzmieć jak pieśń przyszłości, dziś stające się bardzo ważnym elementem dla wyszukiwarek takich, jak Google, a także dla niektórych portali opierających się na treściach wizualnych. Skąd bierze się jego znaczenie?

Wyszukiwanie obrazem

Wyszukiwanie obrazem a generacja Z

Najmłodsze pokolenie, wychowywane już za pan brat z elektroniką, mediami społecznościowymi i wszelkimi nowinkami technicznymi jest w dużej mierze nastawione na wizualne doświadczenia. W związku z tym, że zyskuje coraz większe znaczenie jako grupa konsumentów przeróżnych sektorów wprowadzane są rozmaite formy wyszukiwania obrazem w celu urozmaicenia doświadczeń zakupowych - na przykład funkcja Shop the Look na portalu Pinterest, umożliwiająca odnalezienie w sklepach internetowych odzieży i akcesoriów znajdujących się na danym zdjęciu.

Wyszukiwanie obrazem na Pinterest

Jak dopasować wyszukiwanie obrazem do innych branż?

Należy zwrócić uwagę, że wyszukiwanie obrazem nie w każdej branży sprawdzi się tak dobrze, jak w przypadku produktów z sektora odzieżowego i obuwniczego. Starsze pokolenia również nie są tak chętne do korzystania z tej funkcji, jak generacja Z. Warto jednak zaznaczyć, że na popularyzacji tego trendu zyskają także inne branże - na przykład sektor beauty lub aranżacji wnętrz, gdzie możliwość wizualizacji z pewnością przyniesie klientom wiele korzyści.

KONTAKT / AUTOR
Exorigo Upos
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.